cinta





dari tinta ini kita bertemu,

tatkala matamu merenung jauh dan cuba menyelami setiap bait kata-kata.



~~~~~ bear2~~~~~

takper ker cakap madah2 macam ni? comel ke macam ni?

hehehe...

ok2.... kembali ke mode jiwang.

~~~~~~~~~~~~~~



mungkin sesekali badai melanda melemahkan jiwa.

namun terpaut sekali... dua kali... tiga kali... dan sering kembali kepada tali pengikat halimunan yang tidak mampu ditelah oleh manusia biasa.

dikau yang luar biasanya cinta tetap membuatkan hati ini merindui kata-kata.

suaramu menemani setiap ketika, bayangan wajahmu muncul ketika hati dirundung luka.

cinta...

berpegang pada tali ini  ya? 

rindu... merinduimu selalu cinta.


~~~~~~ comel tak comel tak? ~~~~

hehehe...

ini kisah saya dan bear2 saya. dia tak comel.. dia bear2 comot. saya yang comel.

muehehehe (gelak jahat).

maaf lah.. ini bukan blog yang bagi info banyak buat anda semua.

sekadar nukilan rasa tentang saya yang comel ni, dan kisah saya menempuh kehidupan ini.

buat bear2 comot... 

awak suka kan... saya tulis blog? 

janji baca tau... janji... janji.... pakai jari....

weee~~~~~~


0 comments: